A LITTLE MORE MUSIC


Så er det tid til endnu et "se her hvad Kristina lytter til for tiden"-indlæg. 3 ud af 4 af de sange der er med i dette indlæg er sange jeg har hørt på P3 - så hvis I har nogenlunde samme brede stil i musiksmag som jeg, så vil jer anbefale at lytte til den radio. Den sidste som er Imagine Dragons med sangen Radioactive er en sang jeg fik anbefalet af min ven Kasper, som jeg også har omtalt her. Han skrev at han var sikker på jeg ville elske den sang, og han fik så sandelig ret. For hold kæft jeg elsker den sang, og generelt hele den EP, der hedder Continued Silence. Jeg har ikke sat den officielle video ind, fordi jeg synes det er ærgerligt at der er pauser, hvor sangen helt stopper. Det ødelægger lidt beatet. Men hvis I gerne vil se den kan I se den her.

Husk min spørgerunde lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar