MAISON MARTIN MARGIELA FOR H&M

I dette indlæg teasede jeg med en ny ting til min garderobe, og spurgte om I kunne gætte hvilket item det var. Nu løfter jeg så sløret - jeg har købt ovenstående halskæde der ligner en kæmpe nøglering, som er lavet af Maison Martin og er en del af mærkets kollektion lavet for H&M. Efter at have set den på Cille, blev jeg helt forelsket i den, og da den blev sat på udsalg på H&Ms hjemmeside hapsede jeg den. Jeg kan desværre ikke linke til den på hjemmesiden da den er blevet udsolgt igen.

Hvad synes I om min nye halskæde? Action-billeder kommer snarest! Husk forresten min spørgerunde lige her.

6 kommentarer:

  1. Den er så lækker!! Hvad måtte du slippe? :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 200 kr.
      Har lige fundet den inde på hjemmesiden: http://www.hm.com/dk/product/05757?article=05757-A#shopOrigin=SA

      Slet
  2. Jeg er fuldstændig tosset med halskæden - jeg har været så tæt på at købe den op til flere gange. Og hvorfor jeg ikke har gjort det, må du ikke spørge mig om?! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun råde dig til at købe den. Den er fantastisk og giver sådan et specielt udtryk til et helt sort outfit!

      Slet
  3. Den er så flot! Jeg fik armbåndet der passer til af min veninde :-)

    xoxo
    http://hellovertigox.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nice, armbåndet er også rigtig smukt!
      xoxo

      Slet