OH MY GOD. LOOK AT THAT HIPSTER

Strik købt secondhand men er af mærket H&M, jeans fra Cheap Monday og støvler fra Dr. Martens.

Et ret kedeligt outfit, det er sku svært at tænke præsentativt når der er så skide koldt. Jeg prøver bare at holde varmen! Men synes stadig i skulle have lov til at se det fordi jeg kører en lidt ny ting når jeg har jeans og Dr. Martens på. Nemlig at smøge bukserne lidt op og så have skoene indenunder. Lidt hipster er man vel? Haha.

By the way vil jeg benytte indlægget til at sige god jul til jer allesammen! Jeg havde egentlig lavet en fin video i lækker HD-kvalitet til jer, men youtube samarbejder altså ikke med mig.  Jeg håber i får en fantastisk jul - hos mig bliver hele 14 mennesker! Jeg glæder mig aldrig rigtig til jul da jeg ikke er kristen, men jeg glæder mig i hvertfald til at se min familie fra Sjælland som jeg ikke har set i flere måneder! Glædelig jul kære læsere, kys fra Kristina! 

2 kommentarer: