MY PERSONAL PICTURE WALL


Nu har jeg endelig fået lidt op at hænge på væggene. Og som enhver anden har jeg da også en billede-væg! Min er dog lidt mere anderledes fordi jeg ikke vil have en masse tumblr-billeder op på min væg, som jeg ikke rigtigt har noget forhold til, forstår i? Så alle billederne på væggen er alle et personligt element i mit liv. De tre piger på et af billederne er mig og mine søstre da vi var mindre. Mustache-billedet er et 18-års fødselsdagskort fra en af mine bedste veninder, billedet af ryggen har jeg selv taget da jeg arbejde i fotoforetningen, geviret har jeg fundet på et loppemarked sammen med min mor og tegningen er et portræt tegnet af min veninde Amanda. Hun stinker desuden til at tegne, ikke sandt? 

Alle disse billeder skaber et personligt præg til mit værelse, hvilket jeg elsker. Hvad synes i om min billedvæg? Og har i også en?

6 kommentarer:

  1. åh, jeg elsker geviret og billedet af ryggen!!! og portrættet er virkelig fedt fordi det netop ikke er helt vildt professionelt. jeg er vild med det! og håber du har det godt. knus fra clara

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak baby! Jeg har det fantastisk. What about you? Du skulle næsten komme og besøge mig i min nye crib!

      Slet
    2. jeg har det også godt!!! og ja for fanden, det kunne være hyggeligt

      Slet
    3. Lad os gøre det mand! Skriv til mig på face baby!

      Slet
  2. En fed billedvæg! og nice den sådan er lidt mere personlig :D

    SvarSlet