DECEMBER FAVORITTER

Jeg kom på en sjov idé at jeg kunne vise jer mine favoritter for december. Så her kommer det altså. Dr. Martens støvlerne er nærmest de eneste støvler jeg kan gå i, uden at fryse fødderne i (og de er jo ikke engang med for!!). De er så dejlig varme, og jeg elsker dem ligeså højt som jeg gjorde da jeg købte den - hvis ikke mere. Modellen hedder forresten "Nappa". Nettet fra Tiger har været i stykker - i kan nok skimte en syning over ordet "DIE"? Smukt syet ikke? Det bliver brugt hver dag næsten.
Vinen er nok en all-time-favourite! Den kan købes i Netto til en sum af 24 kr, og ja det er skide billigt og det virker helt ulogisk når jeg siger at den nok er den bedste vin jeg nogensinde har smagt. Jeg har i hvertfald drukket mange flasker af denne, og det bliver jeg nok ved med et stykke tid endnu. Til sidst er der bogen "The book of AWESOME". Den er skrevet af en gut kaldet Neil Pasricha og indeholder små glæder i livet som er virkelig awesome, men som er så små at man ikke lægger mærke til dem i sin travle hverdag. Jeg læser den hvis jeg er lidt vinterdeprimeret, man kan ikke blive andet end glad af at læse den bog!

Hvad synes i om favorit-indlæg? Er det et go? By the way, sig til hvis jeg skal finde ud af hvor de ovenstående ting kan købes.

6 kommentarer:

  1. rigtig fint indlæg! Er meget interreseret i nettet fra tiger, det er så fedt! Hvornår købte du det?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, det er ved at være langt tid siden, men jeg ved at Tiger hele tiden sælger sådan nogle net til en flad 10'er. Så jeg kigger regelmæssigt ind i den nærmeste tiger og ser om der er et net. Min veninde har et hun aldrig bruger. Jeg kan spørge hende om du må købe det? :-)

      Slet
  2. ej, super fedt! tak! Du må meget gerne høre din veninde om jeg kan købe det :) Min mail er Amanda_grube@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun vil gerne sælge det :-) Jeg sender dig en mail :)

      Slet
  3. Jeg er også helt vild med nettet. Teksten (og budskabet) er genialt :3
    Og dine Dr. Martens selvfølgelig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker især budskabet! Det er fantastisk!

      Slet