SALE SHOPPING AT MONKI

Michelle Skirt, Lucy Bra og Diana Jeans

Januarudsalget er startet og det har jeg udnyttet ret meget! Første omgang er fra Monki. God røv jeans som sidder fantastisk, en blonde bh (den første, men bestemt ikke sidste i samlingen!), en maxi nederdel i bedste Amalie stil. Jeg købte også en fin top med hjem, men den er så simpel at det er lidt ligemeget at i ser den.

Jeg er virkelig positivt overrasket over Monkis jeans. Jeg købte egentlig mest de jeans fordi de var sorte og billige. Men de er virkelig fantastiske at have på. Det skal dog lige anbefales at man køber dem i en eller to størrelser mindre end man bruger. Jeg bruger normalt 26/32 i jeans, men disse er en 24/32.
Derudover er blondebh'en en størrelse medium (og jeg bruger 70C i bh) og nederdelen en extra small.

Hvad synes i om mine nye køb? 

5 kommentarer:

  1. Lækre køb!

    blog-sille.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for tippet! Din blonde-bh er virkelig smuk :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak piger!
    Blonde bhen er så flot, og også rigtig billig!

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Tænker altid på dig, når jeg har den på <3

      Slet