A NEW YEAR AND A NEW HAIRCUT

VELKOMMEN I DET NYE ÅR BABIES!

Her ser i min nye hårfarve og frisure! Farven er egentlig bare blevet mere grå end sidste gang, og frisuren er klippet i en gryde-agtig frisure, men en gryde der ikke går hele vejen rundt, men som går ned i nakken. Vi kan kalde det en asymmetrisk gryde frisure? Haha. Jeg er rigtig glad for mit hår lige nu, så jeg er tilfreds!

Jeg får tit spørgsmål omkring mit hår. Så jeg tænkte det var oplagt at tage dem nu. Er dit hår meget usundt? Nej det er vældig sundt. Jeg bliver klippet ofte, af den samme, som gør at hun ved lige hvordan mit hår er, og hun ved derfor lige hvordan det skal plejes. Hvordan har du råd til at blive klippet og farvet hele tiden? Jeg er hårmodel for en frisør-elev og bliver derfor klippet og farvet gratis. Hun er meget talentfuld og jeg kan kun anbefale det, da de virkelig ved noget om hovedformer, og hvilken frisure der passer bedst! Marie Jedigs hår blev ødelagt. Er dit også det? Nej. Jeg får afbleget det med frisør-afblegning, som ikke er nær så skadeligt, som gør-det-selv-afblegning fra Matas. Derefter bliver jeg farvet grå med en farve der virker ligesom en hårkur. Hvilken shampoo bruger du? Jeg bruger en silver shampoo fra L'Oréal og derefter bare en almindelig balsam der enten holder på farven eller beskytter håret. Silver shampooen kan købes her.

Håber i fik svar på jeres spørgsmål, ellers så spørg da! Hvad synes I om mit "nye hår"?

5 kommentarer: