THE BALLET SHOW


I søndags teasede jeg på bloggens facebookside, jeg var nemlig ude at fotografere en ballet forestilling, lavet af Randers Balletskole. Det var rigtig spændende, men også meget udfordrende fordi jeg er vant til at fotografere motiver som står stille. Men jeg synes jeg fik et udemærket resultat ud af det. Billedet her er redigeret med en masse filmkorn, og bare for sjov. De oprindelige bliver bliver mere "rene" i det. 

Ballet er simpelthent så smukt at se på, og jeg må indrømme at jeg et par gange under forestillingen glemte at jeg var fotografen og bare blev betaget af alle dansene, og ikke mindst de smukke kostumer. Alt i alt en fantastisk oplevelse, det er ikke sidste gang jeg går til en balletforestilling! Har i lyst til at se billederne? 

9 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne se billederne! :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også vildt gerne se billederne! Ballet er så hamrende smukt, elegant og fascinerende (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor lækkert! Dejligt at i vil se mine billeder!!!
      Ballet er så fucking magisk!

      Slet
  3. Du må meget gerne lægge nogle flere billeder ind, det der er super fint :)

    Hvis du har lyst må du gerne forbi min blog og skrive en kommentar http://innocentcherry.blogspot.dk :)

    SvarSlet
  4. Gerne billeder !! :-)

    www.lucasbergan.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i gang med redigeringen nu! :-D

      Slet
  5. Det kunne være fedt at se billederne!:-)

    blog-sille.blogspot.com

    SvarSlet