ONE LAST POST AND ONE LAST OUTFIT

Mine kæreste læsere. Jeg vidste i baghovedet godt at denne dag ville komme. At jeg ville få så travlt, at bloggen ville fylde mindre og mindre. Det skal ikke forståes at jeg ikke holder af at blogge - bloggen er nærmest min lille baby. Men lige for tiden fylder skole og lektier, DSU og mine dejlige venner mere. Og jeg må indrømme at jeg er fandme skide glad for tiden. Men når jeg så kommer hjem om aftenen får jeg en lille knude i maven. En dårlig samvittighed der fortæller mig at jeg ikke blogger nok. Så jeg har derfor valgt at stoppe med at blogge - udelukkende på grund af at mit liv er fyldt med så meget for tiden, at noget skal vælges fra. Jeg vender nok tilbage en dag, og derfor lader jeg også bloggen stå som den er, til jeg vender tilbage. Tak for alle jeres kommentarer og views. Kys fra mig!

8 kommentarer:

  1. Christian Hjortshøj25. januar 2013 kl. 03.35

    See that is sad.... :(

    SvarSlet
  2. Lidt trist at høre, kunne godt lide at læse med :) men self ikke fedt at blogge hvis man bare gør det for sin samvittigheds skyld

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vender stærkt tilbage, det lover jeg! Jeg har bare ret travlt for tiden - jeg sidder i diverse råd og udvalg på min skole, så tiden render tit fra mig desværre. Du vil selvfølgelig stadig modtage din præmie, fra mit giveaway! Jeg skal bare lige have sendt den af sted!!

      Slet
  3. Tuder lidt ligen nu :'(
    Men du skal selvfølgelig ikke blogge, hvis du ikke har lyst til det, og det lyder fantastisk, at du har det så godt for tiden <3

    SvarSlet
  4. Åh, hvor trist, denne blog var en af de bedre :-/

    SvarSlet
  5. Øv, øv, øv :-(
    Hvad med spørgerunden? Ville du ikke svare på den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tænkt over det, og tror der kommer en ny spørgerunde, når jeg engang starter igen!

      Slet
  6. Helt fantastisk outfit. Halskæden er vildt fed! :-)

    SvarSlet