OH, SO SHE GOT A NEW JACKET?

Tørklæde fra H&M, cardigan brugt som kjole er secondhand og støvler fra Jeffrey Campbell.

Jeg har aldrig fået jer vist dette outfit, som jeg havde på en gang i byen i juleferien. Jeg har været i tvivl om jeg overhovedet skulle vise jer det fordi billedkvaliteten og omgivelserne i billederne ikke er tip top. Men jeg besluttede mig for at vise jer det alligevel, fordi outfittet bare er så fedt (efter min mening). Cardiganen/kjolen er ny. En kæmpestor jakke lavet af noget der føles og ligner ruskind ret meget. Jakken har været en favorit at begrave mig i, siden jeg har fået den. Hvad synes I om outfittet? Jeg undskylder igen for den dårlige billedkvalitet. 

3 kommentarer:

  1. Lækkert! Elsker især dine sko :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Er hel vild med outfittet!
    godt du viste det:-)

    blog-sille.blogspot.com

    SvarSlet