THE VINCENT WAY

H&M tørklæde, secondhand strik, Cheap Monday jeans og Gardenia støvler.

Forleden kørte jeg lidt a la vincent-stil, med at bruge tørklædet som en slags hætte. Jeg er blevet helt tosset med det og har gået rundt med det konstant i cirka 4 dage. Endelig er den lorte sne væk så man kan få lov til at tage de høje sko på! Det er fandme lækkert. Hvad synes I om outfittet?

Jeg vil gerne beklage min manglende tilstedeværelse på bloggen. Lige nu nyder jeg ferien ved at gå i byen til kl 8 om morgenen, drikke for meget rødvin og være sammen med mine venner. Men bare rolig, jeg vender stærkt tilbage efter ferien, hvor jeg forhåbentlig har en masse nye køb. Jeg har nemlig fået SU idag! Fucking læks.

6 kommentarer:

  1. hey chick
    det er mit tørklæde

    SvarSlet
  2. Wow, jeg er vild med outfittet, og hvor har du et kønt ansigt!

    www.idavestergaard.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Super flot!

    http://www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ej hvor er i altså søde! Tusind tak!
    (Ja, det er dit tørklæde Nickie, høhø)

    SvarSlet