PICTURES FROM MY NEW LITTLE ROOM

Da jeg tullede rundt på mit nye (og opryddet) værelse, tænkte jeg at jeg kunne knipse nogle billeder til jer. Det er ikke de vildeste billeder og værelset er egentlig heller ikke totalt specielt, men jeg kan nu godt lide det. Mit værelse består af fine trægulve, et kæmpe hvidt skab, renseribøjler, et hjemmelavet bord, en trækasse der står på højkant, forskellige magasiner og en træhånd fra HAY der står i min vindueskarm. Igen intet vildt, men jeg vil med glæde vise jer det hvis i har lyst.

Mere om det der flytning: Jeg har ikke fået fortalt meget om at jeg flyttede, så det vil jeg sku gøre nu. Det er sådan at jeg hverken bor på kollegie eller i lejlighed. Jeg lejer skam bare et værelse hos en privat familie, hvor jeg har min egen indgang, et badeværelse jeg deler med den anden lejer og et køleskab som står ude på gangen. Dem jeg bor ved har bygget til deres hus, og har nu et alt for stort hus til 3 mennesker. Så de lejer det ud for en lille slat penge og voila, Kristina kommer tættere på sin uddannelse! Jeg fucking elsker det, for alle er så søde og jeg er aldrig ensom. Bedre kan det næsten ikke blive.

Vil i se flere billeder fra min nye hytte? Eller skal jeg lave en video i stedet? :-)

2 kommentarer:

  1. eej, du har virkelig nogle fede detaljer på dit værelse! o-:


    Fin blog (-:
    paviamode.blogspot.dk

    SvarSlet