FADE TO W BY WEEKDAY


Det er længe siden jeg har sat mig ned og kigget på nyt tøj, men nu når vi er så tæt på d. 1, kunne jeg godt tillade mig det. Så da jeg så disse billeder blev jeg helt "omg hvor er det smukt!"-agtigt. Det er Weekday der har lavet et helt nyt mærke kaldet "Fade to W". Og selvom det er næsten en måned siden at mærket kom i butikkerne, fortjener det nu alligevel et indlæg. Jeg er for det første helt tosset med blonderne. Jeg elsker blonder og i følge mig er kjolen helt perfekt. Og helt perfekt stylet - i kan lige skimte de der mande sko hun har på, fucking lækkert. For det andet, så er sættet med helt ens print jo genialt. Jeg har leget lidt med tanken om at få mig sådan et fint sæt lige siden jeg var i København i efterårsferien, det er dog stadig ikke en realitet, desværre! Men det bliver det! Jeg lover det (uha, så er den slem hva?)

Hvad synes i om Weekdays nye mærke? For dystert? 

2 kommentarer: