TOO LAZY TO TAKE PICTURES

Untitled #34

Som titlen så fint beskriver det er jeg fandme for doven. Det er heller ikke et specielt outfit, bare sådan eet hyggeligt et, som altid holder. Så i får en polyvore med mit outfit - det er bare sådan at mit outfit ikke består af en strik fra topshop, et par jeans til næsten 400 dollars og et par sko der sikkert holder meget bedre end mine. I stedet består mit outfit af en strik fra H&M, boyfriend jeans fra Cheap Monday og et par loafers fra La tenace.

Jeg er som sagt i København og besøge min mega awesome (hun tvang mig til at skrive det) storesøster, så helt blog-aktiv er jeg ikke. I morgen står den på shopping på strøget. Kan i anbefale nogle gode butikker? (Udover weekday, cheap monday, acne, gina tricot og de utallige H&M butikker)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar